Права и последици от свободата в Интернет

Докладът на Freedom House за свободата на Интернет има за цел да насърчи надеждно и разнообразно съдържание, което да гарантира конкурентност, прозрачност и отчетност...

Фрийдъм Хаус за политиците и свободата в Интернет

В тази втора част, посветена на доклада на Freedom House относно свободата на Интернет, се разглеждат детайлно задълженията на правителствата и на политиците, които...

Freedom House за свободата в Интернет през 2021 година

Свободата в Интернет е благо, което става все по-опасно за потребителите, констатира доклад на организацията Freedom House, като в него се подчертава че тя...

Бразилия променя правилата за управление на Интернет съдържанието

От началото на септември правната рамка за управлението на Интернет в Бразилия е изменена. Новата регулация установява „права и гаранции“ за потребителите на социални...

И Виетнам засилва контрола върху трансграничната онлайн реклама

През  юли 2021 г. правителството на Виетнам одобри Указ 70 относно трансграничното предлагане на онлайн рекламни услуги. Той ще влезе в сила на 15...

Политика в подкрепа на местните медии в САЩ

В началото на август 2021 г. в Камарата на представителите и в Сената на американския Конгрес беше представен нов законопроект с намерението да подкрепи...

Британската стратегия за медийна грамотност и борба с дезинформацията

Британското правителство публикува стратегия за медийна грамотност в Интернет за борба с дезинформацията онлайн. У нас тази тема е на изчакване. Новата Стратегия за...

Италия срещу British American Tobacco: Инфлуенсърите и скритите маркетингови практики в тютюневата индустрия

Италианският орган за защита на конкуренцията откри производство срещу скрити инфлуенсъри в казуса British American Tobacco Italia S.p. A. В края на май 2021 г....

Европейският Съвет с план за действие за възстановяване и трансформация на медиите

Съветът на Европейския съюз е приел Заключения на Съвета относно „Европейските медии в цифровото десетилетие: План за действие в подкрепа на възстановяването и трансформацията“. Планът...

Facebook остави в сила забраната за Доналд Тръмп

Цензура или морална норма - как да се тълкувават забраните на социалните мрежи за потребителите. Споровете около ограниченията, наложени на бившия американски президент не...

Трите модела на отношенията медии – политика

Типологиите са централен инструмент за сравнителен анализ в социалните науки, отбелязва Даниел Халин – един от най-известните изследователи на съвременните медийни системи. Този подход е...

Австралия – как да различим брандираната # реклама в социалните медии

Важно решение на Австралийския орган за регулация изисква инфлуенсърите и да използват очевидни маркери за различаване на рекламата. В определение от март 2021 г. Панелът...

НАЙ-ЧЕТЕНИ

НАЙ-НОВИ