Финансовите инфлуенсъри в Австралия трябва да имат лиценз

Рекордният брой нови  и онлайн търговци в Австралия по времето на Ковид пандемията изстреля „финфлуенсърите“  (finfluencers – инфлуенсъри в сферата на финансите) в полезрението...

Разколебаното доверие в технологиите в правните услуги във Великобритания

Правните технологии и доверието Наскоро Органът за регулиране на адвокатите (SRA) във Великобритания публикува своя доклад „Технологии и иновации в правните услуги“, изготвен от Оксфордския...

И Виетнам засилва контрола върху трансграничната онлайн реклама

През  юли 2021 г. правителството на Виетнам одобри Указ 70 относно трансграничното предлагане на онлайн рекламни услуги. Той ще влезе в сила на 15...

Чешкият Seznam иска от Google 400 млн. евр

Seznam, най -големият чешки уеб портал и търсачка, увеличи искането си за обезщетение срещу Google с един милиард, стигайки общо до повече от 10...

Телевизионните новини във Великобритания остават най-предпочитани

Британският медиен регулатор Ofcom публикува проучване, което  показва  как възрастните и по -големите деца (на възраст 12–15 години) в Обединеното кралство приемат новини чрез...

Австралия подготвя правила за устройствата от „Интернет на нещата“

Потребителските устройства  от „Интернет на нещата“ (IoT), известни също като интелигентни устройства, присъстват  вече в много области на нашия живот и тяхната сигурност е...

Политика в подкрепа на местните медии в САЩ

В началото на август 2021 г. в Камарата на представителите и в Сената на американския Конгрес беше представен нов законопроект с намерението да подкрепи...

Италия. Съгласен ли сте с „биквитките“

След обществената консултация, започнала през декември 2020 г., италианският орган за защита на данните („Garante“) взе окончателно решение относно бисквитките, като обяви предстоящото публикуване...

Германия – съдът в защита на търговските марки в Амазон

Случаят „Коти срещу Амазон“  - Федералният съд на Германия се произнася относно отговорността на платформите (German Federal Court of Justice,  21.01.2021, I ZR 20/17...

Нови правила на Facebook за рекламата за децата

  Facebook обяви множество изменения, свързани с използването на мрежата, както и на Instagram от деца, включително някои промени, засягащи и рекламодателите. Компанията подчерта, че в...

Нови правила за онлайн търсачките и онлайн посредниците в Италия

Италианският AgCom публикува няколко решения, дефиниращи новите задължения за онлайн търсачките и онлайн посредниците.С италианския Закон за бюджета от 2021 г. (Закон № 178/2020)...

Британската стратегия за медийна грамотност и борба с дезинформацията

Британското правителство публикува стратегия за медийна грамотност в Интернет за борба с дезинформацията онлайн. У нас тази тема е на изчакване. Новата Стратегия за...

НАЙ-ЧЕТЕНИ

НАЙ-НОВИ