Нови правила на Facebook за рекламата за децата

0
328

 

Facebook обяви множество изменения, свързани с използването на мрежата, както и на Instagram от деца, включително някои промени, засягащи и рекламодателите.

Компанията подчерта, че в рамките на следващите няколко седмици рекламодателите във Facebook, Instagram и Messenger ще могат да насочват реклами само към хора под 18 години въз основа на тяхната възраст, пол и местоположение. (Тази възрастова граница ще бъде по-висока в някои страни.) Пояснено беше, че „наличните преди това опции за насочване, като тези въз основа на интереси или на тяхната активност в други приложения и уебсайтове, вече няма да бъдат достъпни за рекламодателите.“

Отбелязвайки, че вярва в показването на подходящи реклами на публиката, за да могат хората  да откриват и да купуват интересни за тях продукти, Facebook изтъкна, че вече им предоставя  начини, чрез които  да посочат, че предпочитат да не виждат реклами въз основа на техните интереси или други дейности, като например чрез контролите и настройките на мрежата. По-нататък обаче Facebook призна: “ Чухме от защитниците на младежта, че младите хора може да не са добре подготвени да вземат тези решения. Съгласни сме с тях, поради което предприемаме по-предпазлив подход по отношение на начина, по който рекламодателите могат да достигнат до младите хора с реклами. “

Когато потребителите навършат 18 години, Facebook ще ги уведоми за опциите за насочване, които рекламодателите могат да използват, за да достигнат до тях, и за инструментите, които Facebook предоставя, за да им позволи да контролират своя опит с рекламите. (За да се присъединят към мрежата на Facebook, потребителите трябва да са на поне 13 години.)

„Приемаме по -предпазлив подход за това, как рекламодателите могат да достигат до млади хора с реклами.“ зявявиха от компанията.

Нововъведенията в политиките на Facebook от юли 2021 г. може да намерите на линка  https://adespresso.com/blog/top-updates-facebook-monthly-need-know-now/.

Коментари

comments